dijous, de juny 21, 2007

La piruleta

Posted by Picasa

4 comentaris:

Begoña García Pla ha dit...

Em sembla fantàstic que recuperem les tradicions i que revaloritzem la vida en els pobles, com ara Penàguila, on està feta la foto de la piruleta en la qual surto!!! Algú em podría dir qui l'ha penjada? Jo ni tan sols la tinc!!

Recuperar les tradicions vol dir fer-me avergonyir davant tot el poble??
Molts records de Begoña

Quique ha dit...

Doncs la fotografia és de la meua avia Ana i la noia segona de l’esquerra és la meua tia Rosi. La meua intenció no és avergonyir a ningú davant de tot el poble, però se així et sents jo no tinc cap problema en llevar la fotografia. Si vols que la lleve meu comuniques. La fotografia esta feta en el carrer que hi ha entre de les dues places. Respecte a mi, el administrador del blog, em dic Quique Brotons i soc el fill dels forners.

Begoña García Pla ha dit...

Hola Quique, crec que has malinterpretat la meua broma. Em va fer molta gràcia veure aquesta foto en la qual estic amb les meues amigues del poble i amb les quals vaig passar els millors estius de la meua joventud. Com compendras als 40 anys veure'm amb aquesta minifalda d'infart em fa sentir fins i tot jove!! I no m'avergoneixo en absolut de totes les voltes que m'he disfressat al poble, que són unes quantes... A més ni recordava aquesta foto i fa tants anys que no veig ni a la teua tia Rosi ni a Laura que fins i tot m'ha entrat un atac de nostalgia.

A més crec que és fantàstic que algú es dedique a fer coses com les que tu fas i a ensenyar el nostre poble en internet. Així que espere que no lleves la foto i disculpa si no he sabut transcriure correctament una ironia.

Molts records i quan vaja al poble passaré a saludar-te pel forn.

Begoña

Quique ha dit...

Disculpa Begoña per la meu interpretació, però és que a Penàguila hi ha hagut molts problemes per les eleccions i vaig tindre que tancar un fòrum, per això he fet una altra interpretació.