diumenge, de juliol 08, 2007

Carrer Verge del Patrocini

Posted by Picasa

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Algu em pot dir el nom d`alguna persona que apareix en la fotografia´.Em dic Javier y el meu pare es de Penaguila.Al fons veig la casa dels meus ávis.El meu pare no reconeix a ningu.¿molts anys fa de la nevada grossa?.Un saludet al poble.

Quique ha dit...

Hola, Javier

Jo he parlat en algunes de les persones més majors del poble, i ningú les coneix. La persona que em va deixar aquestes fotografies tampoc sap qui hi son . Així que les fotos son bastant antigues. Aprofite l’ocasió per a dir-te que si tens fotografies antigues o actuals del poble, i les vols compartir amb tots al blog (sense cap obligació), les escaneges, les envies al e-mail i jo les publique amb el teu nom.

Salutacions

Quique ha dit...

Pel que fa a la nevada grossa, vaig llegir en un programa de festes que va ser l’any 1924. Algunes persones diuen que eixes fotos no deuen de ser perquè el que es conta de boca a boca, es que la neu arribava fins els balcons, i en eixes fotos hi ha molta neu, però no fins els balcons.